Maskeyi kullanmaya başladığımda ne işe yaraması için aldığımı bile unutmuştum, bunu bir fırsat bilip ne işe yaradığına bakmadan kullandım ve yüzümde neleri değiştirdiğine bir baktım:

Naneli bir kokusu var. Kullanırken içindeki kili ve naneyi ayırt etmek mümkün. İçinde büyük partikülleri olduğu için yüzüme çok mu fazla peeling etkisi olacak ve irite edecek mi diye korktum ama peeling etkisi  sadece maskeyi çıkarmak için yıkarken partikülleri oynattığımiz çok az var. O da yüzüme çok iyi geldi, yüzüm ferahlamış ve temizlenmiş hissetti. Yüze aydınlık vermiyor ama hissiyatında ve görünümünde yine de çok fark oldu. Hem daha temiz göründü hem de öyle ve ferahlamış hissettirdi. Haftada birlik rutinime bu maskeyi artık kattım bile. (Aydınlık değil ama temiz bir görüntü verdiğini nasıl izah edebilirim bilmiyorum ama aynen öyle oldu.)

Kullandıktan sonra açıklamasına internetten baktığımda amacının gözenekleri temizlemek ve temiz his vermek olduğunu gördüm. Benim izlenimim ile amacı tıpatıp uyuşuyor ve bu maske benden tam puan aldı. Zaten internet sitesindeki yorumlara göre 1072 kullanıcıdan da 5 üzerinden 4.5 yıldız almış.

 

Bahsettiğim maskeyi incelemek isterseniz aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz:

41yKKq0qrLL.jpg

 

Lush – Mask of Magnaminty” için 3 yorum

  1. Geri bildirim: Bunlar Bitti (18)
  2. Geri bildirim: 2018’in En İyileri

Yorum bırakın