Normalde Clinique ürünlerini çok severim çünkü beni hayal kırıklığına uğratan çok az ürünü çıkar. Özellikle, üçlü yüz temizleme ürünlerini, fondötenlerini ve rujlarını çok beğeniyorum. Ama maalesef bence bu seferki diğerlerinin başarısını yakalayamadı. Tabii bazı beğendiğim özellikleri de var. Aynı anda hem gözaltı kapatıcısı hem de maskara satın almış oluyorsunuz. Hem de inanılmaz uygun bir fiyata. Hem ikili hem de küçücük, kompakt bir pakette geldiği için herhangi bir yere götürmek açısından da (çantada taşımak, tatile götürmek vs.) kolaylık sağlıyor.

Kapatıcısı, az ile orta arasında bir kapatıcılık sağlıyor. Aslında aza daha yakın ama üzerine ekleme yaptıkça ortaya doğru yaklaşıyor. Benim bununla ilgili sıkıntım, kapatıcılık derecesine kıyasla yapısının çok yoğun olması. Madem çok fazla kapatıcılık sağlamayacak, o kadar kalın yapıdaki bir boyayı yüzüme sürmek ilk tercihim olmaz. Ayrıca, tek katta bile gözaltını az miktarda da olsa kurutuyorken, birden fazla katı üst üste ekleyince gözaltında kuru ve yorgun bir görüntüye yol açıyor. Eklemem gerekiyor ki, ben gözaltı kapatıcısı konusunda çok hassasım. Çoğunu beğenmiyorum ve gözaltını kuruttuğunu düşünüyorum. En azından diğer beğenmediklerim ve gözaltını kurutuyor dediklerim arasında en az kurutan bu oldu. Biliyorum son birkaç cümlede çok  fazla “kurutmak” kelimesi geçti ama sanırım yine de bu paragraf anlaşılmaz hale gelmedi. Bir de, gözaltındaki kırışıkların içine de çok dolma yapıyor. Sabitleyici pudrayla azaltmak mümkün ama yine de az da olsa kalmış oluyor. Bu iki konuda da NYX’in kapatıcısından çok çekmiştim. Onun yanında bu hiçbir şey kalıyor ama yine de bu olumsuzlukları yok değil.

Ayrıca, kapatıcının başka hiçbir renk çeşidi yok. Renk bana uydu (aşağıya fotoğraflarını koydum), sanırım çok klasik ve çoğunlukta olan bir ten rengi ki tek renk yapmak için bu tonu seçmişler ama daha açık veya koyu tenlilere gideceğini sanmıyorum. Kapatıcı ile ilgili son olarak, gözaltına değil de yüzdeki kızarıklıklara uygulamak isterseniz de kapatıcılık düzeyinden dolayı pek işe yaramıyor, tam kapatabilmesi için çok küçük bir kızarıklık olması gerekiyor. Öbür türlü, çok fazla üzerine kat eklemek gerekiyor. O zaman da yine kuru gösterme sorunu ortaya çıkıyor.

Maskara bölümüne gelince… Maskarasının sıradışı bir hacim veya uzatma etkisi yok. Ama koyu bir siyah rengi var, o da az da olsa belirgin kirpik görünümü sağlıyor. Gözümde bütün gün sağlam kaldı, gün sonunda akma sorunu yaşamadım ama pul pul dökülme sorunu vardı. Maskara bir ayda kurudu ve fırçası bozuldu. Zaten boyları küçücük olduğu için çabuk bitmesini anlarım ama birinci ayda fırçası bozulacak kadar kullanılamaz hale gelmemesini tercih ederdim. Son bir sıkıntı da, hiç sektirmeden her Clinique maskarasında sürekli olarak karşılaştığım bir sorun. Maskaranın kapağını kapatınca kapakla şişenin birleştiği yerden daima rimel taşıyor. Fark etmeyip de, yanlışlıkla değerseniz elinizin veya kıyafetinizin mahvolacağına emin olabilirsiniz. Kapağını kapatır kapatmaz kenarlarını bir peçeteyle silmeyi unutmamaya çalışın ki sizin de başınıza gelmesin.

Kapatıcının rengi ve elime yaydığımdaki görüntüsü:

 

Maskaranın fırçası:

IMG_3475

Clinique – High Impact Maskara / Line Smoothing Kapatıcı İkilisi” için bir yorum

  1. Geri bildirim: Bunlar Bitti (8)

Yorum bırakın