Wet n Wild’in 2016 koleksiyonunda çıkardığı aydınlatıcı çeşitlerinden biri. Öncelikle belirtmek istiyorum ki, Wet n Wild genellikle aydınlatıcı pigmentleri konusunda çok başarılı bir marka ve hemen hemen tüm aydınlatıcıları da aynı kalitede. Sanırım aralarında pigment açısından tek farklı olanı da bu renk. Çünkü her ne kadar istendiğinde üst üste sürülerek yoğunlaştırılabilir bir formülü olsa da, fan fırçayla veya herhangi bir aydınlatıcı fırçasıyla ilk kat sürüldüğünde varla yok arası bir duruşu var. Çok yoğun aydınlatıcı isteyenler ya fırçayla kat kat ekleyerek kullanarak, ya da uygulamasını direkt parmakla yaparak istedikleri yoğun sonucu da elde edebilirler. Bana kalırsa, ben yoğun olmayan aydınlatıcıları daha çok seviyorum. Çünkü daha sık kullanıma daha uygun oluyor, kullanmak için özel bir günü beklemeye gerek olmuyor. Bu yüzden ilk kattaki belli belirsiz varlığı benim daha hoşuma gitti. Bir diğer güzel açısı da, sert çizgiler halinde değil, cilde daha yumuşak karışan biçimde duruşu olması.

Çok hoşuma gitmeyen bir özelliği ise, biraz simli duruyor olması. Az kullanıldığında akşamları simler göze batmıyor ama gündüz mutlaka üzerinden, daha önce kapatıcıyı yaymaya kullandığım makyaj süngeriyle geçmem gerekti ki, simler belli olmasın ve daha doğal bir aydınlatılmışlık görüntüsü oluşsun. Ama üzerinden süngerle geçince bir sorun kalmadı. (Duruşu konusunda çok beğendiğim bir aydınlatıcı da Becca’nın ürünü – yorumları için buraya tıklayın.)

Bir tavsiye de bu aydınlatıcının rengi konusunda… Rengi biraz daha koyu tenlilere yakışacak tonda. Bu yüzden, açık tenliyseniz farklı bir rengini tercih etmek isteyebilirsiniz.

Ürünün flaşsız ve flaşlı duruşları bu şekilde:

 

Bahsettiğim ürünü incelemek isterseniz aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz:

IMG_20160417_122434294-01.jpeg

Wet n Wild – “Crown of My Canopy” Aydınlatıcı,” için 2 yorum

  1. ben bi bursa da bulamadım…. yine bakıcam umarım bulurum ya, anastasia nın var ama o çok parlak severek kullanıyorum ama bitsin de istemiyorum. bayıldım resimde duruşuna bunuun 😍

    Beğen

Bir Cevap Yazın

