1. İlk olarak gözaltıma sürdüğüm kapatıcımı göz kapağımın tamamına da makyaj süngeri (beauty blender) yardımıyla sürüp üzerinden de yine doğal duracak bir far rengiyle gözkapağımın tamamının üzerinden geçtim ki hem far için baz oluşmuş olsun hem de üzerinden toz farla geçerek baz sabitlenmiş olsun:

IMG_1138

 

Kullandığım ürünler:

Biota 59 Elements Gözaltı Kapatıcısı “Light Honey”, Kiko tekli far “130”

    03-Biota_2-1020-Edit_Light-honey-600x600       KIKO_Eyeshadow_130

 

2. Daha sonra göz kapağımın kıvrım çizgisine geçiş rengi oluşturması için açık toprak renkli far sürdüm ve sonra simli koyu gri far ile kıvrım çizgisinin biraz altına, gözkapağının iç ve dış noktalarına sürüp ortayı boş bırakarak iyice karıştırdım:

IMG_1148

 

Kullandığım ürünler:

Mac – “Omega” (Matte), Yves Rocher “83 – Noir Scintillant”

beauty-products-makeup-2012-mac-eye-shadow-omega       yves-rocher-10989312lbrtk_2041

 

3. Istediğim kadar yoğunluk elde edemediğim için gözümün dış köşesine, dış kirpik dibine ve kıvrım bölgesine kadar V çizecek şekilde siyah far sürerek yeniden karıştırdım:

IMG_1154

 

Kullandığım ürün:

L’oreal Color Riche Quad – “S3 Disco Smoking” Palet içindeki siyah

41aEaoUftML._SX355_

 

4. Boş bıraktığım orta kısma, kirpiğe yakın kısımlarda yoğun başlayıp kıvrım çizgisine yaklaştıkça yoğunluk azalacak şekilde sarı far sürdüm. Fardan istediğim yoğunluğu elde edebilmek için, farı almadan önce fırçama biraz Mac fix + sıktım:

IMG_1165

 

Kullandığım ürünler:

L’oreal Color Riche Quad – “S3 Disco Smoking” Palet içindeki sarı, Mac Fix+

21ZF6hhpPPL

 

5. Gözümün üst iç kısmına siyah göz kalemi sürdükten sonra, siyah jel eyeliner çektim ve kirpiklerime maskara sürdüm. Gözümle burnumun birleştiği iç köşelere parlak açık gri far sürerek kirpikleri takmadan önceki makyajı tamamladım:

IMG_1283

 

Kullandığım ürünler:

Mac – “Silver Sun”, Maybelline Color Tattoo 24HR – “Timeless Black”, Urban Decay Perversion Maskara

                        20.png         s-l300.jpg          2278142

 

 

6. Şimdi sırada takmak kirpikler var: takma kirpiği bir cımbız yardımıyla tutarak, aşağıya doğru bakıp yerleştirdim. Ve makyaj hazır!

IMG_1284

 

Not: gözümün altına da kalem fırça yardımıyla aynı sırayla aynı ürünleri kullandım: dış kısmına siyah far, ortasına sarı far.

 

Kullandığım bütün ürünlerin yukarıdaki kendi fotoğraflarına tıklayarak ürünleri inceleyebilirsiniz!

 

DSCN1991.JPG

 

Makyaj hakkında ne düşündünüz? Blogta başka makyaj yapımları da görmek ister misiniz?

Bir Cevap Yazın

