Nordic Birch Krem Roll-On Deodorant: Kesinlikle hayatımda kullandığım en işe yaramaz deodorant. İçeriği doğal olduğu için çok heyecanlanarak almıştım ama o kadar işe yaramıyor ki, hiçbir şey sürmesem daha da doğal olacak ve aynı kapıya çıkıyor. Ben
indirimden almıştım ama fiyatı da bu kadar işe yaramaz bir ürün için çok yüksek (18 TL).

Bahsettiğim ürünü incelemek isterseniz linki burada.

Nivea Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyicisi: Yağ bazlı bir makyaj temizleyici. Bu yüzden de suya dayanıklı veya çıkarması zor ürünleri her zaman bununla temizliyorum. Henüz çıkaramadığı bir makyaj ürünü olmadı. Gözü kaşındırmıyor ya da tahriş etmiyor. Defalarca yeniden aldığım, memnun kaldığım bir ürün.

Bahsettiğim ürünü incelemek isterseniz linki burada.

OPI  – “Lincoln Park After Dark Oje”: İki katta tamamen opak görüntüyü yakalıyor. Dört/beş güne kadar tırnaklarımın uçları beyazlamadan kullanmışlığım var, yani dayanıklılığı bir hayli iyi. Çok çabuk kuruyor. On dakika içinde peşpeşe sürülmüş iki kat tamamen kuruyor. Tek sıkıntısı, ojenin rengi patlıcan moru olması gerekirken, ne yaparsam yapayım daima siyah gözüktü. Işıkta parlayıp bile rengini belli etmiyor. Bilin ki bu ojeyi alırken dayanıklı siyah oje satın alıyorsunuz.

Bahsettiğim ürünü incelemek isterseniz linki burada.

Chloé Eau de Parfum: Bütün gün dayanan, muhteşem bir parfüm. Aynı anda hem pudralı, hem tatlı hem de çiçeksi bir kokusu var. Parfümlerde daimi favorilerimden biri. Mantıklı gelir mi bilmiyorum ama, bence çok kibar bir kokusu var.

Bahsettiğim ürünü incelemek isterseniz linki burada.

Sothy’s Minceur Capitale 24: Vücut inceltici krem. Bendeki çok küçük bir deneme boyu olmasına rağmen ortalama iki hafta dayandı. Sanırım süreç kısa olsa da yine de biraz iyi geldi. Eğer tam boy kullanıp bitirmiş kişilerin yorumlarını okumak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz. Çoğu kişi memnun kalmış.

Bahsettiğim ürünü incelemek isterseniz linki burada.

FlorMar Terracotta Bronzer: Bu ürün hakkındaki yorumumu okumak için buraya tıklayın. (Not: Daha sonra göz makyajında kullanmayı da denedim, gözümü de rahatsız etti. Bu yüzden bitirmeye çalışmak yerine atmaya karar verdim.)

Revlon Ultimate All-In-One Maskara: Bu ürün hakkındaki yorumumu okumak için buraya tıklayın.

Kiehl’s Purifying Foaming Cleanser: Bu ürün hakkındaki yorumumu okumak için buraya tıklayın.

Rimmel – Wake Me Up Gözaltı Kapatıcısı: Bu ürün hakkındaki yorumumu okumak için buraya tıklayın.

Ördekli mum: Hiçbir özelliği veya markası olmayan, kokusuz bir mum. Sadece çok sevimli ve kokusuz olduğu için paylaşmak istedim. Sanırım elimdeki kokulu mumları bitirince bir süre kokusuz mumlara geçeceğim. Kokular yapay olduğu için az da olsa beni hep bir derece rahatsız ediyor.

Bahsettiğim ürünün aynısıni bulamadim ama, başka bir ördekli sevimli mum da burada.

 

 

Bir Cevap Yazın

