Göz altımın kararması uzun zamandır çözüm aradığım bir sorun ve bunun için birçok krem denedim. Hala işe yarayanını bulamadığım için denemeye devam ediyorum ama en son denediğim krem de bu oldu. Bende krem göz altı kararmasını geçirmede pek başarılı olamadı. Belki en fazla yüzde on azaltmıştır diyebilirim ama bu da hiç yeterli bir yüzde değil. Bunun yanında, düzenli kullanımım sırasında bir süre sonra göz kaşıntısı yapmaya başladı. Belki de bu durum bana özel bir göz hassasiyetimden kaynaklanmıştır ama yine de böyle bir ihtimalinin de olduğunu bilmenizde fayda var. Söylemem gerekir ki, bu krem hakkında internette çok olumlu yorum okudum. Kullanıp da memnun kalan çok kişi olmuş, hatta ben de bu yüzden kullanmak için hevesliydim. Ama bende biraz hayal kırıklığı yarattı. En azından diyebilirim ki, kremin yapısı yoğun olduğu için küçücük paketli bir krem olmasına rağmen çok uzun süre idare ediyor.

 

Bahsettiğim ürünü incelemek için buraya tıklayın:

http://www.auriga-int.com/en/need/rings?product=66

Bir Cevap Yazın

