c2d7cff0-c99b-44f9-8806-3c6dbc6dc466-jpg

Genel olarak beğendiğim, kaliteli bulduğum bir ürün. Yüzü iyi temizliyor ve peeling konusunda da partiküllerinin çok büyük olmamakla birlikte sık sık olması da beğendiğim özellikleri arasında. Ayrıca değil yüzde kuruluk hissi bırakmak, yıkarken bile yüzünüzü nemlendirdiğini hissedebilirsiniz. Bir güzel özelliği de içeriğinin doğal olması. İçeriğinde tiare çiçekleri, papaya özü ve ananas özü var. Ben doğal içerikli ürünleri kullanmayı çok seviyorum. Yüzüme bir çeşit detoks uyguluyormuşum gibi hissettiriyor. Bu da bu ürünü benim için çok tercih edilebilir kılıyor. Şimdi gelelim olumsuz sayılmamakla birlikte çok da olumlu olmayan açılarına; bu krem peeling’in üzerinde günlük kullanıma uygun olduğu belirtilmişse de peeling özelliği yüksek olan bu kadar çok partiküllü bir ürünü günlük olarak kullanabileceğimi sanmıyorum. Her ne kadar yüzü sıkılaştırıcı özelliği oldugu yazsa da bu kadar sık peeling özellikli temizleyici kullanırsam gözeneklerimi açarmış gibi geliyor. Bu yüzden de açıkcası, ben bu ürünü günlük yüz temizliğimi yapmak için değil, haftada bir yüzümü daha derin temizlemek için kullandığım maskelerimi uygulamaya vaktim yoksa, o derin yüz temizliğimi hızlı şekilde gerçekleştirmek için kullanıyorum. İkinci durum ise, eğer kullandığınız peeling özellikli temizleyici kreminizin doğal olması ile ilgili özel bir isteğiniz yoksa ya da bütçe açısından daha rahat ulaşılabilir ama aynı özelliklere sahip bir yüz temizleyici arıyorsaniz “Neutrogena Arındırıcı Yüz Temizleme Jeli”nin de bu ürünle birbirine çok benzer özellikte bir ürün olduğunu düşünüyorum.

Bahsettiğim ürünlere buradaki linklerden göz atabilirsiniz:

 

Bumerang - Yazarkafe

Cosmed – Krem Peeling,” için 2 yorum

Bir Cevap Yazın

