Yılbaşına artık çok az zaman kaldı. İş, okul, aile derken yeni yıl hediyeleri ile ilgilenmeye vakit bulamamış olabilirsiniz diye düşünerek size biraz yardımcı olmak istedim. Aşağıya fotoğraflarıyla birlikte bazı hediye fikirleri koydum. Bunların hepsi benim hediye olarak alsaydım çok beğenip, beni çok mutlu edeceğini düşündüğüm şeyler. Hediyeleri 20 TL’ye kadar olanlar, 21 – 50 TL arası, 51 – 100 TL arası ve 101’den sonrası olmak üzere dörde ayırdım ki bütçenize hangi aralık daha uygunsa o bütçeye uygun olarak size en rahat seçeneğe ulaşmanız daha kolay olsun. Yılbaşi hediyelerini çok sayıda aldığımız için daha uygun bütçelere yönelmeye çalıştığımızdan da daha çok ürün seçeneğini 20 TL’ye kadar olanlar ile 20 – 50 TL arasında geniş tuttum. Açıkçası bilerek çok fazla makyaj ürünü koymadım. Çünkü eğer uygun fiyatta makyaj ürününü yılbaşı hediyesi almak istiyorsanız ya Gratis ya da Watsons’tan, özellikle de her yıl yaptıkları yılbaşı indirimiyle, rahatlıkla bulabilirsiniz. Daha üst fiyat aralığında arıyorsanız da Tekin Acar Cosmetics veya Sephora mağazalarına bakmanızı öneririm. Bu yüzden de, burada daha farklı fikirler önermek istedim. Eğer yılbaşı hediyeleri için alışverişe çıkmaya vaktiniz yoksa size güzel bir haberim var: hediye fikirleri olarak paylaştığım çoğu ürünün linki direk online alışveriş sayfasına yönlendiriyor. Yani beğenediğiniz ürünü alışverişe gitmekle uğraşmadan da paylaştığım linklerine tıklayarak alabilirsiniz.

20 TL’ye kadar:

20ye-kadar

 

21-50 TL arası:

21-50

 

51 – 100 TL arası:

50-100

 

101 TL ve sonrası:

100.jpg

 

Bumerang - Yazarkafe

Bir Cevap Yazın

